Велике дорожнє будівництво в Україні стрімко зростає і не збирається зупинятися. Звичайно, будь-яке велике будівництво не обходиться без інтенсивної експлуатації великого парку дорожньо-будівельної техніки та роботи асфальтно-бетонних заводів, а значить і великого споживання палива.
Ми вирахували (використовуючи дані Укравтодору), що 10% вартості 1 км дороги це паливо. Погодьтеся, чимала цифра. Щоб оптимізувати витрати на ПММ та підвищити паливну ефективність, ми адаптували можливості нашої системи під потреби дорожньо-будівельного сектору.
Проект впровадження системи UMT включає наступні етапи:
Телематичне обладнання під кожен тип техніки:
Спеціальна техніка та механізми: катки, автогрейдери, навантажувачі екскаватори, фрези, асфальтоукладачі оснащуються GPS-терміналами Smarbox, RFID зчитувачами ідентифікації, датчиками рівня палива та витратомірами палива Tehnoton DFM. Додатково є можливість підключити CAN-шину скрізь, де це технічний можливо, а там де немає CAN – встановлюємо датчик мотогодин.
Самохідна техніка: тягачі, самоскиди, автокрани, гудронатори обладнаємо GPS-терміналами Smarbox, зчитувачами RFID ідентифікації та датчиками рівня палива.
Додатково є можливість віддалено контролювати режими експлуатації техніки на будівельних майданчиках: робота під навантаженням або на холостих, швидкісний режим, тиск масла, температура моторного масла, температура рідини, що охолоджує, та інші.
Паливо-роздавальні колонки (ПРК) та паливозаправники: автоматизація паливороздачі та впровадження карткової системи заправок.
Установка датчиків на асфальтобетонний завод: для обліку витрати палива на рідкопалювальних пальниках асфальтозмішувальних заводів встановлюємо промислові витратоміри палива. Усі компоненти системи розміщуються у шафах для додаткового захисту обладнання від зовнішніх впливів та вандалізму, доступ до якого мають лише відповідальні особи на заводі. Крім контролю фактичного споживання палива на АБЗ, керівники будпроектів отримують додаткові «плюшки» завдяки цьому рішенню – можливість отримувати в онлайні інформацію на своєму мобільному телефоні про роботу асфальтного заводу. Такі дані дуже важливі у процесі активного укладання асфальту для синхронізації всіх учасників робочого процесу.
Термінал SmartBox
CAN-шина
Паливні датчики
Система ідентифікації водія
Інтеграція з АЗС
Для того, щоб полегшити замовнику роботу з масою отриманих показників, ми визначаємо ролі основних користувачів, розділяємо структуру системи, налаштовуємо функціонал під користувача та проводимо навчання. Кожен отримує в системі тільки те, що йому дійсно потрібно для роботи.
Підключившись до системи управління автопарком UMT, у вас є можливість пов’язати всі дані про роботу вашого парку дорожньо-будівельної техніки в єдину ІТ-екосистему, автоматизувати процеси та полегшити щоденні рутинні завдання.
На виході ви отримуєте конкретні фінансові ефекти за рахунок підвищення продуктивності, прозорості процесів, більш бережливої експлуатації техніки та скорочення витрат на утримання автопарку.
Система управління автопарком UMT
Інтеграція з 1С
Щоб підключити нові можливості для управління автопарку та дізнатися як ще система UMT допомагає зменшувати витрати та підвищувати дохідність вашого бізнесу, зв’яжіться з нашими фахівцями: sales@umt.ua, 067 522 25 55.
Оптимізація паливних витрат
Зниження споживання палива
Більш економічна експлуатація техніки
Контроль роботи та стану техніки on-line