Будь-яка людина, яка стикалася з ремонтом, знає, як зручно, коли магазин пропонує тобі і величезний асортимент, і відмінний сервіс у вигляді оперативної доставки товару. «АГРОМАТ» в цій справі — експерт. В даній мережі представлено понад 1000 брендів з усього світу, є плитка і сантехніка на будь-який смак і гаманець. А доставка здійснюється майже сотнею автомобілів по Україні та світу.
Для того щоб поліпшити управління логістикою, «АГРОМАТ» вирішив підключити свій автопарк до системи UMT.
ЩО МИ ЗРОБИЛИ?
Першочергове завдання полягало в організації контролю руху палива на підприємстві. Для цього ми провели паливний аудит, на підставі якого був розроблений план впровадження системи UMT.
За рахунок скорочення паливних витрат, керівництво Агромат вирішило інвестувати частину цих кошти в персонал. Це допомогло уникнути саботажів і показало співробітникам, що ми прийшли допомогти, а не «відібрати шматок хліба».
Наступним кроком, ми автоматизували облік і планування обслуговування техніки автопарку «АГРОМАТ». Тепер стан всіх машин, графік ТО та інші планові ремонти видно в системі UMT. Контроль технічного стану автопарку дає можливість швидко реагувати на поломки, не допускати виходу на рейс несправного транспорту і економити значну суму за рахунок своєчасної профілактики.
Компанія «АГРОМАТ» використовує програму Sovtes для підбору найманого транспорту і продажу своїх порожніх пробігів. Наша система вже працює в зв’язці з даними софтом, що дозволяє контролювати весь процес доставки – починаючи від оформлення заявки, закінчуючи поверненням машини на базу. Детальніше про інтеграцію в статті: «Цифрове управління доставками у вантажоперевезеннях. Рішення від UMT & Sovtes».
Крім цього, була проведена інтеграція з 1С для автоматичного заповнення шляхових листів. Цей крок значно мінімізує людський фактор та поліпшить процес управління логістикою.
Повний контроль автопарку компанії в онлайн режимі
Зниження витрат на паливо
Більш економічна експлуатація транспорту
Підвищення дисципліни співробітників