Підприємство «Миронівський хлібопродукт» з’явилося на ринку України в 1998 році. Сьогодні це провідний виробник м’яса птиці в Європі та в Україні. Бренд «Наша ряба», який також належить підприємству, відомий кожній українській родині. Автопарк відділу доставки-430 одиниць транспорту.
ЩО МИ ЗРОБИЛИ?
Роботи по проекту з ПАТ «Миронівський хлібопродукт» почалися в 2014 року. За цей час близько 430 одиниць транспорту було підключено до системи управління автопарком UMT. Початковою і головною метою проекту було підвищення якості доставки на підприємстві. Крім цього, завданням компанії було знизити логістичні витрати до 10%.
Раніше транспорт ПАТ «Миронівський хлібопродукт» вже був підключений до іншої системи моніторингу, проте вона не відповідала реальним вимогам компанії. Тому, керівництво підприємства прийняло рішення змінити інтегратора. У тестовий період МХП оцінювали якість трекінгу, зручність і універсальність системи, а також роботу служби супроводу. Сервіс, наданий UMT відповідав запитам компанії, тому вибір був на нашу користь. Ми перепідключили весь автопарк відділу доставки і впровадили ряд IT інновацій для транспорту.
Одним з найважливіших етапів проекту стала двостороння інтеграція системи управління автопарком UMT і TMS-системи Rinkai. Як частина інтеграції був налаштований контроль часу перебування водія на точці. У разі затримки автомобіля на місці — дана інформація не тільки фіксується в системі, а й відправляється диспетчеру у вигляді повідомлення. Крім цього, хмарне рішення ABM Rinkai TMS в автоматичному режимі планує маршрути доставки всього автопарку з урахуванням різних умов: відстані між точками, вартість використання автомобілів, тимчасові вікна клієнтів і складу, характеристики вантажів і транспорту, час завантаження / розвантаження і оформлення документів та інші.
В результаті, система управління автопарком UMT в комплексі з TMS системою Rinkai, допомогла ПАТ «Миронівський Хлібопродукт» в 3 рази знизити перевищення пробігу і на 30% скоротити час вивантаження в точці.
Ще однією суттєвою частиною проекту стала інтеграція телематики UMT з порталом замовлень МХП. Суть рішення в тому, що дані потрапляють з системи UMT безпосередньо в портал, що дозволяє клієнтам МХП в онлайн режимі бачити всю необхідну інформацію про доставку замовленої продукції: місцезнаходження вантажу, плановий час прибуття і контакти водія.
Також, крім спеціалізованих рішень, на частині машин автопарку здійснено підключення до CAN-шини. Це дає можливість зчитувати з бортового комп’ютера дані про обороти двигуна, рівень палива в баку і використаному ПММ, а також температуру і час роботи двигуна. Отримуючи всю цю інформацію в комплексі, підприємство може скоротити споживання палива за допомогою постійного контролю і більш економічної експлуатації транспорту.
Як результат, компанія «Миронівський хлібопродукт» змогла знизити витрати на утримання автопарку доставки готової продукції на більш ніж 10%. Сьогодні, внаслідок грамотного підходу до планування доставок і оптимізації маршрутів, підприємство отримує кращі результати при менших витратах.
дотримання планового часу знаходження машини в точці вивантаження
дотримання планового часу знаходження машини в точці вивантаження
90% попадання в тимчасові вікна завдяки контролю проходження маршруту
10% – додаткова економія на утриманні автопарку тільки за рахунок оптимізації маршрутів
Показник запізнень знизився на 20%
На 30% скоротився час вивантаження в точці, завдяки контролю з автоматичним повідомленням в режимі реального часу
Дотримання маршрутів дозволило в 3 рази знизити перевищенні пробігу