17.11.2021
Нещодавно ми реалізували цікавий проект для одного великого оператора оптової та роздрібної торгівлі електронікою. Компанія має автопарк з 25-ти легкотонажних вантажівок, які щодня доставляють дорогі товари до мережі власних та партнерських магазинів. Одна з проблем була у тому, що відділ логістики періодично стикався з претензіями про недовози на магазини, тобто в машині товару виявлялося менше, ніж по ТТН. Найімовірніше, частина товару «зникала» на етапі вивантаження або в дорозі, тому що на складі завжди є можливість швидко перевірити помилку чи розкрадання, тим більше, все під камерами. Але розібратися, що відбувалося на маршруті доставки або на кожній точці вивантаження було важко і займало багато часу. Звичайна GPS-стежілка, яку використовувала компанія, в цьому мало допомагала. Як наслідок – конфлікти з магазинами, персоналом та фінансові втрати.
Крім монтажу GPS терміналу SmartBox з підключенням CAN параметрів автомобіля, ми встановили датчики відкриття UMT RS на задні та бічні двері фургона у зв’язці з комплектом професійного відеореєстратора Teswell, камери розмістили всередині фургона та у кабіні водія.
Тепер будь-яке відкриття/закриття задніх або бічних дверей фургона фіксується та відображається онлайн у системі керування автопарком UMT: де, коли і тривалість відкриття. Якщо відкриття дверей фургона відбудеться не на дозволеній точці вивантаження, система зафіксує це як порушення, і миттєво надішле тривожне повідомлення про несанкціоновану спробу доступу. Додатково датчики відкриття підключені до відеореєстратора, який автоматично фіксує і зписує все, що відбувається при вантажно-розвантажувальних роботах з моменту відкриття і до закриття дверей вантажного відсіку. Таке налаштування суттєво полегшує робот службі безпеки або уповноваженим особам пошук потрібного фрагменту відео та перегляд записів у разі будь-яких інцидентів на завантаженні – розвантаженні.
Як наслідок, замовник отримав додатковий інструмент для:
Після впровадження системи керування автопарком UMT у комбінації з відеоспостереженням кількість інцидентів, пов’язаних із недовозами чи зникненням товару на розвантаженні, скоротилася на 90%. Департамент логістики перестав витрачає багато часу і нервів на розбирання з пропажами, а бізнес перестав втрачати гроші на компенсацію втрат.