Зв'язатися з нами
Проекти

Віддалене зчитування тахографів

05.10.2020

Дотримання норм режиму роботи і відпочинку професійних водієм по тахокартfv строго регулюється в більшості країн світу. Якщо говорити про наших автоперевізників, то активно використовують тахографи міжнародники або особливо свідомі автопарки. Адже у всіх країнах ЄС і деяких СНД за порушення встановлених правил перебування за кермом застосовуватися жорсткі штрафи, які досягають декількох тисяч євро. Ось кілька показових історій про розміри штрафів в різних країнах і чим це обернулося для водія і перевізника — https://trans.info/de/23-pravonarusheniya-svyazannyie-s-rabotoy-i-otdyihom-voditeley-kakoy-shtraf-zaplatil-narushitel-166481. А все тому, що дотримання водієм графіка роботи значно знижує ризик аварій на дорозі. Безліч досліджень доводять прямий вплив втоми водія вантажівки або автобуса, як одну з найбільш частих причин ДТП.

Згідно із загальноприйнятим регламентом ЄУТР, водій зобов’язаний дотримуватися тимчасових рамок водіння, роботи і відпочинку. А інформацію необхідно зчитувати з картки водія раз в 28 днів, з пам’яті тахографа раз в 90 днів. Отримані дані повинні зберігаються в архівах компанії протягом календарного року. Під час перевірки ці відомості запитують органи контролю і виписують штраф, якщо вони відсутні.

Як зазвичай відбувається:

Контроль за дотриманням та порушенням водіями режимів праці і відпочинку відбувався постфактум, тільки після фізичного зчитування карти по поверненню автомобіля з рейсу або коли компанія отримала штраф. Що відбувається в рейсі (наприклад: їзда без карти, їзда на іншій карті, скільки часу ще дозволено їхати, а скільки може відпочивати) диспетчеру і логіста не відомі. Це сильно ускладнює процес маршрутизації і розрахунку оптимальних часових вікон для завантаження – вивантаження. Вся оперативна інформація під час рейсу йде по зідзвонам і листуванню в месенджерах з водієм. Доводиться вірити на слово, через що виникають непорозуміння. А зчитування даних з карт і тахографа робиться вручну, що забирає купу часу і доставляє масу незручностей.

А вже як можна:

Якщо Ваші автомобілі оснащені цифровими тахографами — ми можемо налаштувати віддалене зчитування невидимих ​​даних роботи по тахографам і картам водіїв з відображенням в системі управління автопарком UMT. Тепер ви можете отримувати доступ до режимів праці і відпочинку ваших водіїв в будь-який час і online вирішувати такі завдання:

Аналіз режиму роботи водія

В системі UMT ви завжди можете відстежувати, скільки часу водій перебуває за кермом, скільки перерв зроблено і який саме водій керує тим чи іншим транспортним засобом.

 

Дані надані у вигляді таблиці

Також, ви можете формувати звіти по робочій активності водіїв і відстежувати його поточний статус роботи: водіння, робота, резерв або відпочинок. Ці дані допомагають проаналізувати час зміни стану карт тахографа, вид і тривалість дії водіїв, а також склад екіпажу.

Графік активності

У разі будь-якого порушення, система негайно сповіщає вас. Даний звіт є таблицею, в якій вказані: час і дата початку порушення, тип порушення, його короткий опис, а також ступінь значущості.

Порушення

Завантаженя даних

При віддаленому завантаженні даних, в пам’яті тахографа і карти водія з’являється відповідна відмітка, що повідомляє транспортним інспекторам про те, що необхідні вимоги були виконані. Таким чином, вашим водіям більше не доведеться повертатися на базу для того, щоб механік зчитував дані картки водія і пам’яті тахографа. Це заощадить час і не буде відволікати водія від основного завдання.

При необхідності, ви в будь-який момент можете завантажити інформація по тому чи іншому водію. Все DDD- файли зберігаються в системі UMT або на вашому комп’ютері.

Для зручності, система дозволяє зберігати файли окремо по кожному водію та переглядати інформацію по його активності.

Відображення показників тахографа на оперативній панелі системи UMT

Що дає віддалене зчитування тахографа:

Знаючи актуальні і достовірні дані від тахографа, диспетчер допомагає водієві (і компанії) зробити свою роботу швидше, якісніше і з найменшими простоями. Наприклад, може спочатку спланувати або підказати, коли і де водій повинен відпочивати, за яким маршрутом його найкраще провести, як скоординувати роботу водія і замовника (вантажовідправника або вантажоодержувача) щоб виконати подачу транспорту на завантаження – вивантаження вчасно і без порушень.

«Ми економимо час — час офісних співробітників в автопарках, водіїв і клієнтів наших клієнтів, які постійно їм телефонують. Звичайно, ніщо не може замінити дзвінок водієві, його не можна повністю виключити, але необхідну на даний момент інформацію, де знаходиться водій і чи доведеться йому робити додатковий перерву, перш ніж він кудись доїде, офіс має відразу.

При такому моніторингу диспетчер в онлайні бачить скільки часу водій за кермом, чи наближається він до встановленої межі у 9 годин їзди або зупиняється через 7 годин. Тому що, немає сенсу питати водія через два тижні, чому він проїхав в цей день всього лише 7 годин.

Скажу вам чесно, ми дуже раді тому, що почали реалізовувати подібні проекти. Адже це дає хороші потенціали для зростання ефективності і зниженню аварійності в автопарках. Ще в 2016 – 2017 роках ми бачили як європейські інтегратори активно використовують телематику для підключення до тахо. На різних міжнародних телематичних конференціях було багато обговорень з цього приводу, але в Україні тема не рухалася. І ось зараз пішла. За останні півроку ми підключили функціонал тахо більше 10-ти різним компаніям. А одини з наших клієнтів, завдяки підключенню функціоналу віддаленого зчитування тахографа, буквально за місяць збільшив корисні пробіги на 10%» — говорить комерційний директор UMT, Ігор Бойко.

Поділитися

Зв'язатися з нами

    +380675222555

    Служба супроводу
    support@umt.ua

    Відділ продажів
    sales@umt.ua

    Вакансії

      Наша підтримка працює 24/7