08.02.2023
Сьогодні ми розкажемо на прикладі одного з наших клієнтів, що займається вивозом та утилізацією відходів, як система UMT почала допомагати їм в нештатних ситуаціях.
НЕШТАТНА СИТУАЦІЯ БЕЗ ЗВ’ЯЗКУ
Сміттєвози можуть зламатися або потрапити у ДТП під час рейсу, інколи так буває. Але почала з’являтись додаткова проблема – в тих місцях де техніка попадала у дорожню подію і зупинялася, у водіїв на телефоні не було ніякого зв’язку й зв’язатися з диспетчером, щоб повідомити про інцидент та викликати допомогу стало просто неможливо. Навіть до поліції зателефонувати не вийде.
ЗВ’ЯЗОК UMT
У той же час, в тих місцях де відсутній стільниковий зв’язок та інтернет на телефоні водія, зазвичай наші GPS термінали, які встановлені на сміттєвозах, продовжують залишатись на зв’язку і стабільно передавати дані в систему UMТ. Таку взаємозалежність було перевірено кілька разів. Пов’язано це з тим, що для онлайн передачі даних в професійних GPS терміналах використовуються спеціальні М2М sim картки (Мachine-to-machine), яким достатньо найменшого рівня сигналу мережі 2G, а виносні GSM антени підсилюють сигнал мобільного зв’язку. Звичайний смартфон так не вміє.
Тому, було вирішено додатково встановити в кабіну кожного сміттєвозу тривожну кнопку SOS з підключенням до GPS терміналу. Це дало змогу водіям оперативно повідомляти про нештатну ситуацію, навіть при відсутності стільникового зв’язку на телефоні. В такому разі диспетчери отримують тривожне сповіщення SOS у системі UMT та у Telegram, і моментально знають у кого, де і коли виникла проблема. Далі диспетчер намагається самостійно зв’язатись з водієм і якщо не виходить, відправляє до проблемного сміттєвоза сервісну службу і паралельно відправляє на ділянку незакінченого маршруту підмінний сміттєвоз, щоб не допустити збоїв в графіку вивозу сміття.
«Найголовніше, що SOS повідомлення в системі UMT дають нам можливість оперативно надати нашому водію і техніці допомогу та не допустити збоїв в графіку вивозу», – каже Ігор, диспетчер компанії-замовника.
Допомагаємо один одному, бо разом ми сила!
Щоб більше дізнатися про функціонал SOS-повідомлення і мати змогу оперативно реагувати на нештатні ситуації за допомогою системи UMT, зв’яжіться з нашими фахівцями (sales@umt.ua, 067 430 72 72) та підписуйтесь на наш Telegram-канал.