7.11.2019
Контроль палива як і раніше є одним з найбільш нагальних питань для багатьох компаній. Підприємствам, які мають справу з великим автопарком, щодня доводиться вирішувати проблему, яким паливом, де і як заправляти техніку. Для того, щоб заправлятися більш економічно і стежити за якістю палива, великі і прогресивні компанії йдуть шляхом встановлення власної відомчої АЗС. В такому рішенні є маса плюсів, але найвагоміший аргумент на користь саме відомчої АЗС — це автоматизація і зниження ціни палива. Таким чином, економляться колосальні суми.
При цьому, є один нюанс – навіть при установці сучасної системи відомчої АЗС, дані по обороту ПММ зазвичай потрапляють в різні програми.
Інформація про те, скільки палива видано, скільки реально потрапило в бак, рівень ПММ, коли яка машина заправлялася, який водій був за кермом і т.д. знаходиться в різних програмах. І для того, щоб порівняти ці показники необхідно все звіряти вручну. А коли автопарк — це, наприклад, 150 машин, які заправляються “енну” кількість разів в день, встежити за всім дуже складно.
Але, ми вже вирішили це питання за допомогою інтеграції з системою iАЗС від постачальника відомчих АЗС, компанії «Славутич».
Дана інтеграція дає можливість контролювати весь ланцюжок руху палива. Тепер всі необхідні дані знаходяться в одній системі. Ви можете побачити і порівняти всю інформацію про видачу, одержання і витрату палива.
Таким чином, Ви повністю запобігаєте можливості розкрадання палива під час заправки, чим підвищуєте трудову дисципліну та економите бюджет компанії.
Приклад звіту з видачі палива на АЗС:
Вся інформація в одному звіті: по-перше, це зручно, а по-друге – економиться час на аналіз даних і виключає людський фактор.
Таким чином, інтеграція системи відомчої АЗС і телематики UMT зможе допомогти Вам управляти корпоративним автопарком ще ефективніше.