29.11.2019
Сьогодні розповімо про новий функціонал системи UMT, який буквально з перших днів запуску користується чималою популярністю у компаній з автопарками рефрижераторів.
Йтиметься про підключення до температурного самописцу TouchPrint від компанії Thermo King. Тепер, в онлайні оперативна інформація про температуру всередині фургона доступна в системі UMT для будь-якого автомобіля з встановленим реєстратором TouchPrint.
Практична цінність рішення
Ті, хто займається дистрибуцією продукції, що швидко псується напевно знають, що багато торгових точки вимагають підтвердження дотримання температурного режиму під час доставки товару. Тому, для виконання даного запиту перевізники часто встановлюють систему TouchPrint, де є можливість на місці вивантаження роздрукувати показники температурного реєстратора. Але оцифрувати ці дані і використовувати для подальшої роботи (повторного надання, аналізу власного сервісу, звітності і т.д.) було вкрай складно. Тепер же, завдяки новій інтеграції, інформація про температуру доставки доступна не тільки в паперовому вигляді, а й відображається в системі управління автопарком UMT: в онлайн режимі і у вигляді звітів. Таким чином, у Вас завжди є підтвердження якості доставки товарів.
Наприклад, дане рішення вже використовує головний перевізник компанії “Київхліб” і “БКК”, а провідний український виробник автофургонів “Інтеркарготрак”, комплектує свої рефрижератори телематикою UMT на етапі збірки.
Підключення GPS-терміналу SmartBox до системи TouchPrint
Розміщення стаціонарних температурних датчиків TouchPrint в фургоні автомобіля
Як ми це реалізували?
Це рішення стало можливим завдяки співпраці з Термо Кінг Україна і розробці нашим технічним відділом унікального перетворювача, який дозволяє передавати дані про температуру всередині фургона на телематичне обладнання. Прилад конвертує інформацію з протоколу Modbus по інтерфейсу RS-232 в протокол LLS по інтерфейсу RS-485. Простими словами, переводить дані на зрозумілу для gps-терміналу мову. Далі, ця інформація стандартно передається в систему UMT.
Замість висновку
За останні кілька років ми побачили чітку тенденцію в сфері холодної логістики — вимоги щодо дотримання і контролю температурного режиму під час доставки регулярно посилюються.
У багатьох європейських країнах без підтвердження відповідності температурного режиму не приймають товар. Компанія-перевізник має надати гарантію того, що під час транспортування товар не міг зіпсується через порушення температурного режиму. І це нормально. В Україні, до речі, багато мереж працюють за таким же методом — “не будеш контролювати температуру під час доставки — працювати з тобою не зможемо”.
Наприклад, згідно з українським законодавством, в фарм індустрії діють вимоги ліцензійних умов з транспортування лікарських засобів СТ-Н МОЗУ 42-5.0 діє до: 2014 (керівництво по GDP). Згідно з ліцензійними умовами:
“Дистриб’ютор повинен забезпечити дотримання виробником певних загальних та специфічних умов зберігання лікарських засобів на всіх етапах оптової торгівлі, в тому числі під час транспортування. Перевезення лікарських засобів, які вимагають особливих температурних умов зберігання, повинне здійснюватися тільки спеціально обладнаним транспортом, оснащеним рефрижераторними установками, які обладнуються пристроями для постійного моніторингу температури або термоконтейнерами. При цьому, повинні зберігатися і бути доступними документальні підтвердження маршруту і температури ланцюжка поставок за яким здійснювалася дистрибуція лікарських засобів, з метою оцінки часу транспортування і температурних умов в транспортному засобі.”
Керівництво “Належна практика дистрибуції” СТ-Н МОЗУ 42-5.0 діє до: 2014
Ми впевнені, що в подальшому цей тренд буде тільки набирати обертів. Дані про температуру всередині фургонів під час перевезень будуть запитувати і держструктури. Плюс, важливо, що інформація потрібна буде саме в цифровому вигляді — це факт.
Зараз, для багатьох, контроль температури під час доставки — це як додатковий функціонал, яким, на жаль, деякі можуть нехтувати. Але, вже завтра це буде частина обов’язкового сервісу з боку дистрибуції і логістики. І без дотримання нових правил працювати не вийде. Тому, радимо подбати про свій бізнес вже зараз. Для виробників швидкопсувних продуктів харчування, фармації та компаній, що займаються реф.перевозками, це особливо важливо.
На завершення додамо оптимізму. За нашими спостереженнями, близько 70% наших замовників зі сфери холодної логістики, дійсно контролюють температурний режим під час транспортування. Благо, методів зараз досить. Ми, наприклад, можемо запропонувати, як мінімум 3: інтеграція з попередньо встановленою телематикою Thermo King, контроль за допомогою температурних датчиків UMT і синхронізація даних з реєстратора TouchPrint в нашу систему моніторингу.