22.02.2022
Всі звикли, що GPS моніторинг зазвичай використовується для відстеження автомобілів або іншої пересувної техніки, але сучасні бізнес-можливості застосування телематики набагато ширші. Люди, які працюють на виробничих підприємствах, у небезпечних умовах, у полях або на фермах, на будівництвах, у бізнес-центрах чи логістичних компаніях, теж потребують контролю та забезпечення їхньої безпеки. Тому ми почали впроваджувати нові рішення для керування персоналом із використанням професійних персональних GPS трекерів.
Рішення для управління персоналом дають бізнесам можливість підвищити продуктивність своїх віддалених співробітників, а якщо люди працюють у небезпечних умовах – тоді забезпечити їхню додаткову безпеку. Найчастіші сценарії використання такі:
Типи персональних трекерів для виїзних працівників
Функціонал рішення дозволяє:
Варіант звітності про роботу працівників
Як це працює:
На перший погляд, професійний персональний трекер нічим не відрізняється від звичайного смартфона. Незважаючи на це, існує низка відмінностей:
А зараз ми розповімо, як це працює на конкретному прикладі.
У нашого клієнта, ПП «Обухівміськвторресурси», у зв’язку з розширенням географії та спектру послуг, виникла гостра необхідність у віддаленому контролі виїзних двірників, які прибирають вулиці та парки. Проблема полягала в тому, що не завжди можна було визначити своєчасність прибуття бригади на прибирання конкретної ділянки та розташування кожного виїзного співробітника. Виникали ситуації коли двірники довго перебували на одній точці на шкоду іншим, і як наслідок – затримки за графіком прибирання та скарги від населення.
Але в компанії «Обухівміськвторресурси» жорстке правило – завжди надавати найвищу якість послуг. Тому було прийнято рішення почати використовувати систему UMT не тільки для управління парком сміттєвозів та спецтехніки, а й для контролю виїзних співробітників.
Тепер у кожного співробітника ПП «Обухівміськвторресурси», який відповідає за порядок на вулицях, є персональний трекер, який він носить завжди із собою. А диспетчери відстежують у системі UMT їхнє місце розташування, час прибуття на ділянки, активність пересування та сумарний час знаходження на кожній точці. А якщо раптом більше 2-х трекерів виявляться дуже близько один до одного з нетиповим синхронним рухом, то система негайно повідомить про це: віддати свій трекер колезі, щоб піти завчасно або прохолоджуватися не вдасться.
ВІДЕО варіанту використання персонального трекеру
Це не перше рішення UMT, яке впроваджує ПП «Обухівміськвторресурси». Менеджмент підприємства приділяє дуже багато уваги аналізу якості послуг, що надаються, і безупинно покращує їх. Так за 5 років нашої співпраці, «Обухівміськвторресурси» покращили роботу свого автопарку, запустили автоматичну маршрутизацію сміттєвозів та контейнеровозів, запровадили фотофіксацію якості робіт та автоматизували безліч внутрішніх процесів. Всі ці сміливі кроки дають підприємству інструменти для розвитку якісного сервісу у сфері ЖКГ та управління відходами, який нагороджується кілька років поспіль Еко-Оскаром.
“Не бійтеся мріяти”, нещодавно добре сказав Президент України на “Diia Summit 2022”, а ми додамо “Не бійтеся впроваджувати нові рішення”. Спочатку це здається надмірно важким або зовсім не можливим, але потім інноваційні рішення приносять перемоги та розширюють можливості вашого бізнесу. Підприємство «Обухівміськвторресурси» чудовий тому приклад.
Щоб дізнатися більше про можливості моніторингу персоналу або виїзних співробітників в системі UMT саме для вашого бізнесу, зв’яжіться з нашими фахівцями (sales@umt.ua, 067 430 72 72) та підписуйтесь на наш Telegram-канал.