17.08.2020
Професіонали будівельного ринку знають, що бренд «Бетон від Ковальської» вже давно став синонімом надійності і довговічності, завдяки високій автоматизації і використанню інноваційних технологій при його виробництві. Саме тому 60% будівельних об’єктів Києва побудовано з використанням «Бетона від Ковальської». Але професіонали так само знають, що недостатньо зробити якісний бетон, його потрібно ще якісно доставити.
Чому якість доставки так сильно впливає на якість бетонної суміші?
1. У процесі транспортування необхідне безперервне перемішування бетону, що дозволяє зберегти його однорідність. Саме однорідність сприяє тому, щоб після схоплювання бетон став максимально міцним і довговічним. У разі навіть нетривалої зупинки роботи міксера суміш втрачає свої якісні властивості.
2. В залежності від марки і класу, термін транспортування бетону від заводу до заливки не повинен перевищувати 2,5-3 годин. У разі перевищення граничного часу в дорозі, розчин може почати схоплюватися і стає непридатним для будівництва.
3. Вкрай важливо доставити бетон на об’єкт точно в строк. Не можна привезти сильно рано чи пізніше узгодженого графіка. Процес заливки бетону пов’язаний з безліччю паралельних процесів на будівельному майданчику: підготовка до укладання, готовність будівельної бригади і обладнання, оренда бетононасоса і т.д.. Запізнення приведуть до простою будівництва і значних фінансових втрат.
4. При роботі з великими обсягами та монолітами складної форми необхідно домогтися структурної єдності конструкції, тому процес заливки і подачі бетону повинен бути організований безперервно. Ігнорування технології лиття моноліту небезпечне, це призводить до порушення цілісності конструкції, розтріскування бетону і навіть руйнуванню будівлі.
5. У бетонозмішувачів немає лічильника розвантаженого бетону, а візуально на вигляд складно визначити його марку і клас. Як тоді розуміти, що Вам привезли весь обсяг і відповідних характеристик, зазначених в замовленні? Ви повинні переконатися, що вам доставляють оригінальний продукт з перевіреного заводу. А ще, ви повинні бути впевнені, що в процесі доставки від заводу до точки, водій не робив вивантаження або долив бетону в недозволеному місці.
Як працює доставка бетонних сумішей у «Ковальської»?
Кожен день з усіх 9-ти заводів «Ковальської» здійснюються сотні виїздів на об’єкти і відвантажується замовникам понад 5 тисяч тонн бетонних сумішей. У цьому процесі задіяні понад 250 одиниць АБС. Але для транспортування якісного бетону, особливо в таких великих обсягах, надійного автопарку бетонозмішувачів недостатньо, ще необхідно мати ефективну систему управління всім ланцюгом поставки.
Тому автоматизація та використання інноваційних технологій активно застосовується в логістиці «Бетон від Ковальської». Процес доставки управляється онлайн за допомогою двох основних IT-систем, адаптованих під процеси в ПБГ «Ковальська» та інтегрованих між собою — це ERP-система IT-Enterprise і система управління автопарком UMT.
Розрахунок доставки.
Всі замовлення фіксуються в ERP IT Enterprise, де автоматично розраховується вартість і час доставки продукції замовнику. При цьому враховуються виробничі потужності і поточне завантаження на кожному заводі і БСУ, місце розташування будівельного майданчика замовника, місткості автобетонозмішувачів та особливі вимоги при доставці, такі як: інтервали подачі автомобілів, безперервність подачі суміші, особливості під’їзних шляхів і т.д. Завдяки географії розміщення заводів і широкому асортименту продукції, найбільшому в країні автопарку бетонозмішувачів і автоматизації процесів, кожному клієнтові гарантується доставка «Бетони від Ковальської» не тільки в Київській області, а й в сусідні регіони, які знаходяться на відстані до 200 км від заводів. Адже отримати бетон швидко і знати точний час доставки замовленої продукції дуже важливо в сфері будівництва. Після оформлення замовлення від клієнта, заявка автоматично надходить до диспетчерського центру.
Контроль якості транспортування бетону.
Кожен автобетонозмішувач, який доставляє «Бетон від Ковальської», обладнаний спеціальним комплектом телематичного обладнання, що складається з GPS терміналу SmartBox та індуктивного датчика, що визначає час, місце і напрямок обертання міксерного барабана. Всі дані онлайн передаються в систему управління автопарком UMT, паралельно надходять в ERP IT Enterprise і видаються користувачам у підготовленому вигляді для контролю і аналітики. Таким чином автоматично фіксуються: рейси, завантаження, транспортування або вивантаження бетону по кожному міксеру та клієнту. Автопарки партнерів-перевізників і дилерів, які працюють з ПБГ «Ковальська», також в обов’язковому порядку підключаються до системи UMT для контролю якості транспортування продукції.
Оперативне управління.
Одна з найчастіших причин несвоєчасної доставки бетону на будівельний майданчик — це різного роду «сюрпризи» в дорозі: позапланові перекриття доріг або відхилення від маршруту, поломки транспорту, капризи погоди або ДТП і багато іншого. З іншого боку, на будівельному майданчику, так само не заплановано може зміщуватися можливість приймати бетон. У підсумку все це тягне збої поточних і наступних запланованих поставок. При цьому, логістам і диспетчерам доводиться витрачати багато часу і сил на контроль виконання маршрутних завдань використовуючи паралельно кілька систем і телефонні зізвони з водієм або виконробом на будівництві. А ще, вкрай складно оперативно реагувати на будь-які відхилення по ходу маршруту або позаштатну ситуацію якщо дізнаєшся про це постфактум.
Для вирішення даного завдання Ковальська успішно використовує ERP IT-Enterprise і систему управління автопарком UMТ.
Завдяки цій системі, оператор бачить інформацію по кожному автобетонозмішувачу, що з ним зараз відбувається, що він везе і, найголовніше, чи рухається він за графіком: у черзі на завантаження, завантажується, в дорозі, вивантажується, повертається на завод або вільний.
А в разі будь-яких відхилень, наприклад, якщо міксер критично зупинив обертання на маршруті доставки або в очікуванні вивантаження, система оперативно проінформує диспетчера і відповідального менеджера.
Таким чином, диспетчерський центр і замовники бетону від “Ковальської” завжди в курсі поточного виконання доставки і оперативно може вплинути на будь-яку позаштатну ситуацію.
Система відгуків та контроль якості.
Для зручності клієнтів «Ковальської» працюють ряд інших додаткових сервісів, які дозволяють перевірити якість продукції або оцінити клієнтський сервіс:
– Мобільні технологічні центри «Ковальської». Вони призначені для досліджень і відбору зразків доставлених бетонів і сумішей прямо на об’єктах. На сьогоднішній день працюють 2 виїзні бригади.
– Система веб-контролю бетону, за допомогою якої можна перевірити, чи дійсно вам привезли бетонну суміш саме цього виробника. На спеціальному інтернет-ресурсі control.kovalska.com можна моментально перевірити марку і обсяг привезеного бетону і дізнатися, з якого саме заводу ПБГ «Ковальська» він до вас приїхав.
– Сервіс зворотнього зв’язку через QR-код. Кожен бажаючий може залишити свій відгук про співпрацю з «Ковальською», просканувавши своїм смартфоном QR-код у відділах продажів компанії, або на дверях кабіни водія автобетонозмішувачів, що курсують вулицями Києва. Повідомлення про новий вігук доставляється в режимі реального часу представнику компанії.
«Цифровий контроль якості транспортування і доставка продукції точно в строк — саме таку мету ми ставили перед собою впроваджуючи проект автоматизації логістики ПБГ «Ковальська». В результаті у нас вийшло зробити унікальну суміш цифровізації бетонної логістики з IT-інтсрументів, сучасного автопарку, і найголовніше – експертизи та професіоналізму людей. Адже цифрову трансформацію і поліпшення в бізнесі, роблять перш за все не роботи і IT-системи, а люди для людей. Тому завдяки висококласним фахівцям UMT і Ковальська, було впроваджено ефективне управління всім ланцюжком постачання бетону, автоматичні виміри показників доставки та безперервні поліпшення системи», — так коментує проект комерційний директор UMT, Ігор Бойко.
Ігор Бойко,
комерційний директор UMT