У 2023 році конкуренція в бізнесі магістральних автоперевезень починає виходити за рамки просто наявності у перевізника транспортних засобів. Це є у всіх. Більш того, на сьогодні в Україні сформувався профіцит рухому складу (з водіями). Якщо по простому, то вантажівок стало більше чим потрібно перевозити вантажів, що призводить до падіння тарифів на перевезення та простій техніки. Вже давно немає черги замовників і тих Х5 тарифів які були у 2022 році.
Однак, замовники на перевезення повних (FTL) та збірних (LTL) вантажів автомобільним транспортом все частіше вимагають від перевізників відстеження умов транспортування вантажу в онлайні та цифрових звітів про виконання доставки. Вантажовідправники й вантажоодержувачі бажають отримувати в онлайні достовірну інформацію: де мій вантаж і коли прибуде? яка температура в рефрижераторі під час транспортування? чи в безпеці мій вантаж? та іншу оперативну інформацію.
Тому боротьба переходить у площину сервісності, цифровізації та нових бізнес-моделей. Той, хто надасть більше цінності клієнту, той і буде перемагати.
Саме у вирішенні таких задач допомагає GPS моніторинг напівпричепів від UMT. На прикладі свіжого підключення парку рефрижераторних напівпричепів Schmitz з холодильними агрегатами ThermoKing SLX300 покажемо, які додаткові можливості це дає міжнародному перевізнику.
На кожен напівпричіп ми встановили базовий комплект телематичного обладнання:
– 2 температурні датчики UMT RS485
– Датчик відкриття дверей
– Систему онлайн сигналізації напівпричепа «Сирена»
– GPS термінал SmartBox 4.01
Подібне рішення дозволило перевізнику, крім базових послуг, почати надавати своїм клієнтам екстрасервіси, а саме:
Тепер можна надавати вантажоотримувачу чи вантажовідправнику можливість відстежувати маршрут руху і місцеперебування вантажу, час і місце завантаження/вивантаження в онлайні.
Коли при транспортуванні термозалежних вантажів диспетчерська служба перевізника 24/7 моніторить в онлайні дотримання необхідних температурних режимів в рефрижераторному напівпричепі, контролює режими роботи холодильного агрегату і тривалість відкриття дверей, а ще й надає клієнту доступ до інформації та термозвіти в електронному вигляді, то це точно додає переваги такому перевізнику в очах замовника.
Завдяки системі GPS сигналізації напівпричепа, при будь-якому несанкціонованому відкриттю дверей активується сигнал тривоги – вмикається гучна сирена, починає вібрувати брелок у водія, а система моментально проінформує користувачів чи службу безпеки про місце та час інциденту. Це дозволило перевізнику забезпечити додатковий захист напівпричепа, щоб гарантувати безпеку і цілісність вантажу в дорозі, а в разі потреби миттєво відреагувати на будь-які інциденти.
Окрім додаткових можливостей покращити рівень клієнтського сервісу, сучасні технології GPS моніторингу для напівпричепів дали можливість перевізнику спростити та прискорити виконання ряду внутрішніх процесів.
В ПІДСУМОК, перевізник отримав конкуренту перевагу, а значить можливість більше заробляти. Наприклад тариф на перевезення фармпродукції з онлайн моніторингом температурного режиму на 2-3% вище ніж без цієї опції. А шанси виграти багато мільйонний тендер на перевезення електроніки чи тютюнових виробів значно вищі з системою GPS сигналізації напівпричепа від UMT ніж якщо запропонувати просто транспорт.
Дізнайтеся як перетворити ваші звичні напівпричепи в підключені і заробляти з них більше у наших фахівців по телефону +380674307272 чи написавши запит на пошту sales@umt.ua. А також підписуйтесь на наш Telegram-канал.