06.08.2019
З власного досвіду, ми все частіше стикаємося з запитами складних рішень. Клієнтам вже не потрібні просто датчики та моніторинг, їм необхідна комплексна IT-екосистема, яка буде складати базу їх логістики. Але, що собою має на увазі ця екосистема?
Перш за все, це інтеграції телематики з ERP і TMS системами, з внутрішніми майданчиками, відомчими і мережевими АЗС, а також, з такими сервісами, як Sovtes.
Про інтеграції з останнім, ми розповімо в сьогоднішній статті.
Sovtes — це система управління транспортною логістикою. Реєструючись на платформі, ви фактично створюєте корпоративний портал вантажоперевезень. Зараз пояснимо детальніше. Ви створюєте обліковий запис і відправляєте запрошення своїм партнерам-перевізникам, яким дозволений доступ до Ваших замовлень на перевезення. Працює система за таким принципом: коли замовнику потрібен транспорт, він розміщує замовлення. Замовлення може бути розміщено як у вигляді тендера, так і у вигляді заявки із заявленою вартістю. Останній варіант найчастіше використовується, коли часу на проведення торгів попросту немає. Всі ставки по тендерам прозорі, а процес перевезення під контролем. Виключаються варіанти корупції, людського фактора і т.д. Процес проходить швидко і без зайвої бюрократії.
Створення здорової конкуренції — шлях до зниження витрат!
Чим більше підрядників, тим вище шанс отримати солодку ціну. Економія в 30-40% — це не гучні слова, а об’єктивна реальність. Наприклад, у одного з наших спільних клієнтів, раніше середній тариф по маршруту становив 12 тисяч гривень. Зараз, використовуючи Sovtes, той же маршрут, з тією ж якістю сервісу виходить 7-8 тисяч гривень. Істотна різниця, чи не так?
Друге завдання, яке вирішує Sovtes — це скорочення порожніх пробігів. Sovtes впроваджує систему Truck-sharing. Тепер власник транспорту може розмістити інформацію про планово вільний транспорт, а в разі оформлення угоди на платформі, вільний транспорт розміщується в 2 кліки.
Завдяки розробленій технології, платформа здатна запропонувати користувачам транспорт або вантаж за 1 хвилину. Це досягається шляхом зіставлення ключових параметрів перевезення. В даному випадку, платформа працює як Uber Fright. Основна відмінність — це можливість пошуку вантажу в планованій точці розвантаження, а не по поточному розташуванню вантажівки. Дана опція дуже актуальна вантажовласникам зі своїм автопарком. В даному випадку, це відмінна можливість отримати додатковий дохід при поверненні транспортного засобу в пункт дислокації (РЦ або виробництво) для відвантаження наступної партії товару клієнтам. Тут явна вигода для двох: і для вантажоперевізника і для виробника / дистриб’ютора зі своїм парком вантажівок.
У чому ж полягає інтеграція Sovtes і UMT?
Управління вантажоперевезеннями підприємства не закінчується пошуком транспорту або плануванням маршруту. Невід’ємною частиною є контроль процесу перевезення. Коли автомобіль прибув в пункт призначення? Скільки часу пішло на завантаження, розвантаження, митне оформлення або перетин кордону.
Прямий контроль план-факту і якості виконання перевезення є не менш, а в деяких випадках, більш важливим. Якісна телематика дозволяє забезпечити онлайн контроль процесу перевезення. Поточне місце розташування, відхилення факту від планових показників, включаючи час і температуру в рефрижераторі. Замовнику та перевізнику доступні всі необхідні дані, маршрут руху, час завантаження, час вивантаження, простої і т.д., в системі Sovtes, в розрізі кожної поїздки. Коли маршрут виконаний — онлайн дані змінюються статистичними даними та доступні користувачеві в будь-який момент часу.
Next Level: Онлайн контроль температурного режиму по кожній доставці
Онлайн контроль температурного режиму уздовж усього ланцюга постачання продукції від постачальника до покупця. Одна справа розгляду за фактом псування товару і зовсім інше — можливість запобігти плачевним наслідкам. Як, на вашу думку, зміниться ставлення споживача до вашого бренду, дізнавшись про те, що ви контролюєте якість і терміни поставки свого товару в онлайн режимі?
“Sovtes і UMT співпрацюють вже приблизно 6 місяців і наші спільні клієнти вже щосили користуються благами нашого партнерства. В рамках співпраці ми реалізуємо рішення як для ринку транспортної логістики, так і виконуємо індивідуальні проекти. Такі як, спец. звіти, налаштування системи і т.д.
Ось, наприклад, нещодавно одному з наших клієнтів ми реалізували автоматичне формування і заповнення шляхового листа з урахуванням часу за кермом і середньої швидкості. ” — каже Олег Рудковський, СЕО “Sovtes”.
Інтеграція наших рішень і напрацювань дозволяє враховувати будь-які телематичні показники по кожному окремому перевезенню. Більш того, це можливо і при роботі з найманим, орендованим транспортом. Таким чином, клієнт тепер може бачити всі необхідні показники в одному вікні, аналізувати і оптимізувати логістичні процеси, як по своєму транспорту, так і по своїми підрядникам. Насправді, переваг інтеграції маса, і кожна компанія може використовувати по-різному, в залежності від своїх потреб.
Ми впевнені, що за такими рішеннями майбутнє. Через кілька років, окремо, прості “слєділкі” в сфері вантажоперевезень, будуть зовсім нікому не потрібні (тим більше, що багато нові машини вже з заводу комплектуються GPS і системами контролю температури). А ось, грамотна IT-екосистема в логістиці буде невід’ємною частиною кожного прогресивного підприємства.
На завершення, хочеться звернути увагу на те, що саме стаціонарне телематичне обладнання дозволяє забезпечити найвищу якість телеметрії.