Будь-який транспортний засіб має потребу в регулярній профілактиці і обслуговуванні. Якщо вчасно не провести ТО або не виявити заздалегідь критичний стан будь-якої деталі, це призводить до незапланованих простоїв, непередбачуваним витратам на ремонт, зниження ресурсу техніки і підвищує ризик аварійності.
Спланувати і проконтролювати сервісні роботи по вашому автопарку можна за допомогою динамічного відстеження графіку ТО і сервісів. Такий функціонал доступний в модулі техобслуговування системи UMT.
Модуль техобслуговування — це програмний продукт, до якого мають доступ користувачі системи управління автопарком UMT.
Додаток пропонує облік всіх типів робіт, послуг і запчастин, а також витрат на кожну деталь, автомобіль і навіть пройдений кілометр. Модуль покаже, які типи робіт проходять в підконтрольних автопарках, з якою періодичністю і у скільки це все вам обходиться.
У системі UMT ви побачите:
Вся ця інформація доступна в списку об’єктів і по кожній машині в автопарку.
Керуючий автопарком бачить, що належить зробити, коли, які запчастини використовувати, скільки це коштує і який результат. Коли Сервіс призначається для техніки — виконання цих робіт реєструється в системі.
Інтервал можна сприймати як шаблон для груп робіт, які потрібно реєструвати для однієї або декількох машин з певною періодичністю. Функція Інтервалу — автоматично створити Сервіс та повідомити про це керівника автопарка, який відправляє машину на СТО і контролює роботи.
Про всі сервіси: створені, прострочені, виконані та відхилені — розкажуть повідомлення. У них ви не тільки побачите, що сталося, але і зможете швидко перейти до сервісу — перевірити, відредагувати, змінити статус або просто переконатися, що все йде за планом.
Менше помилок: актуальна інформація про техніку, яка вже простоює або найближчим часом відправиться на СТО дозволяє мінімізувати збої у виробничому процесі і своєчасно планувати техніку як для виконання робочих завдань, так і для сервісу.
Зниження непередбачуваних поломок: своєчасне ТО дозволяє заздалегідь попередити поломку техніки і знизити ризики аварійності. Як наслідок скорочуються витрати на ремонти, незаплановані прости, підвищується доступність техніки та безпека учасників дорожнього руху.
Зниження експлуатаційних витрат: аналіз витрат і тимчасових витрат на сервіс дозволяє виявляти точну картину з обслуговування техніки, зафіксувати заплановані простої з вини постачальників або персоналу.
Виходячи із завдань проекту та характеристик транспортних засобів ми підбираємо необхідне телематичне обладнання, яке встановлюють техніки UMT.
GPS-термінал
CAN-шина
Паливні датчики
Підключившись до системи управління автопарком UMT, ви отримуєте можливість зв’язати всі дані про роботу вашого автопарку в єдину IТ-екосистему і автоматизувати процеси.
Аналізуючи ці показники, ми знаходимо можливості зростання вашого бізнесу і впроваджуємо їх. На виході ви отримуєте конкретні фінансові ефекти за рахунок скорочення витрат на утримання автопарку, мінімізації ручної роботи і більш економної експлуатації техніки.
Система управління автопарком UMT
Модуль контроля техобслуговувания
Щоб підключити нові можливості для управління автопарку та дізнатися як ще система UMT допомагає зменшувати витрати та підвищувати дохідність вашого бізнесу, зв’яжіться з нашими фахівцями: sales@umt.ua, 067 522 25 55.
Повний контроль за технічним станом автопарку
Зниження витрат на утримання транспортних засобів
Своєчасна доставка
Поліпшення іміджу компанії