Облік надходження, зберігання та заправок паливом на відомчих АЗС і паливозаправники – невід’ємна частина процесу управління корпоративним автопарком.
Підприємства, у яких є власний склад ПММ і паливозаправники приходять до необхідності автоматизації процесу заправки та обліку руху палива по всьому ланцюжку паливороздачі: паливно-роздавальні колонки (ПРК) – паливозаправник – техніка – облік. Часто махінації з паливом відбуваються вже на етапі заправки, коли частина зазначеного в документах обсягу не заливається в бак корпоративного транспорту або заправляється «ліва» техніка. Інша поширена проблема – це необхідність утримувати заправника, який веде первинну звітність по заправкам в паперових журналах. У кращому випадку дані по заправкам надходять в окрему IT систему від АЗС, але ніяк не пов’язані з ERP системою підприємства (1С) або системою телематики автопарку, де фіксується факт отримання палива в бак транспортного засобу, витрати і залишки в баках. Все це призводить до помилок, додаткових витрат часу на перенесення даних в ERP систему (1C) і паливному шахрайству з боку недобросовісного персоналу або постачальників. У підсумку, бізнес зазнає серйозних прямих і непрямих грошових втрат.
Але можна по-іншому, де видача палива відбувається тільки по картковій системі авторизації, а всі дані фіксуються автоматично і передаються онлайн виключаючи в обліку вплив людини.
Фахівці UMT розробили адаптивне рішення, яке дозволяє підключати та автоматизувати будь-які типи ПРК і паливозаправників. Адже в багатьох автопарках ще та «солянка» використовуваного обладнання для зберігання і роздачі палива.
Всі типи відомчих ПРК і паливозаправників ми умовно розділили на 3 типи:
1. Заводська вітчизняна: Славутич, Shelf, Petroline та інші. Такі ПРК зустрічаються на комерційних АЗС, але все частіше заводським ПРК віддають перевагу підприємства з власним складом ПММ.
2. Заводська імпортна. Зустрічаються на різних підприємствах, які, як правило, були закуплені б/у з Європи або у разових постачальників. На подібні типи ПРК зазвичай відсутня будь-яка документація, що значно ускладнює обслуговування та калібрування таких ПРК.
3. Заводська СРСР. Такі ПРК зустрічаються практично скрізь, десь у вигляді металобрухту, а десь реально ще працюють. Мають велику популярність і донині на паливозаправники (бензовози) в комплекті з стрілочними лічильниками ШЖУ-25 і ШЖУ-40.
Щоб вирішити задачу кожного клієнта індивідуально, у нас існує 3 шляхи:
1. Підключення. Ми підключаємося до штатної електроніки або збираємо конструктор для механіки. Клієнт в результаті отримує дані в системі UMT зі встановленою на ПРК точністю: кому, скільки і коли видано палива. Найбільш часто застосовується для заводських ПРК.
2. Модернізація. Частково замінюємо блок управління ПРК і підключаємо до системи UMT. У такому випадку клієнт отримує додаткову можливість калібрування і налаштування ПРК. Найбільш часто застосовується для ПРК «заводська імпортна».
3. Переобладнання. Заміна блоку управління ПРК, лічильника, крана (пістолет), монтаж і підключення додаткових пристроїв, таких як: ПЗС (пристрій знімання сигналу) і електромагнітних клапанів. В даному випадку клієнт отримує обслуговану та налаштовану ПРК з функціоналом як у заводської, але за меншу вартість. Найбільш часто застосовується для ПРК типу «заводська СРСР».
А далі починається автоматизація і цифровізація. В системі UMT будуть моментально відображатися достовірні дані по заправкам, а необхідність в заправнику і веденні паперової заправної відомості відпадає. Дані по заправкам і отримання палива фіксуються автоматичний і так само автоматично можуть передаватися в 1С.
Як відбувається заправка на автоматизованих ПРК і паливозаправники?
Показники, які автоматично потрапляють в систему UMT або 1С:
Додатково можуть фіксуватися дані по заправляється техніці:
Підключившись до системи управління автопарком UMT, ви отримуєте можливість зв’язати всі дані про роботу вашого автопарку в єдину IТ-екосистему і автоматизувати процеси.
Аналізуючи ці показники, ми знаходимо можливості зростання вашого бізнесу і впроваджуємо їх. На виході ви отримуєте конкретні фінансові ефекти за рахунок скорочення витрат на утримання автопарку, мінімізації ручної роботи і більш економної експлуатації техніки.
Система управління автопарком UMT
Автоматизація шляхового листа
Інтеграція з ERP-системою
Інтеграція з АЗС
Щоб підключити нові можливості для управління автопарку та дізнатися як ще система UMT допомагає зменшувати витрати та підвищувати дохідність вашого бізнесу, зв’яжіться з нашими фахівцями: sales@umt.ua, 067 522 25 55.
Скорочення махінацій з паливом
Автоматизація і прозорий контроль руху палива на підприємстві
Зниження витрат на ПММ
Зниження витрат на утримання автопарку