05.03.2020
Облікову систему 1С використовують понад 300 тисяч українських компаній. “Це зручний інструмент для обліку фінансових операцій і діяльності підприємства” — так цю програму сприймає більшість. Але, насправді, функціонал системи набагато ширше, ніж просто засіб для базових бухгалтерських завдань, а в зв’язці з іншими софтами та додатками, її можна автоматизувати для вирішення десятків бізнес-завдань, скоротити час на їх виконання і мінімізувати помилки.
Тому, сьогодні ми хочемо розповісти про можливості інтеграції 1С та телематики UMT. Для кого це актуально? Що це дає клієнтові і як це працює?
Почнемо з основного, яким чином реалізовується інтеграція телематики і облікової системи?
Для інтеграції з 1С ми використовуємо гнучкий і ефективний, структурований програмний інтерфейс додатків — REST API, за допомогою якого можна взаємодіяти з будь-якими програмним забезпеченням.
На першому етапі, спільно з клієнтом, ми розробляємо технічне завдання і детально опрацьовуємо аналіз вимог. Також обговорюємо сам процес інтеграції і регламент роботи сервісу, формуємо дані для синхронізації. Замовник повинен чітко поставити або підтвердити завдання і надати потрібну інформацію для подальшої розробки.
Після формування кінцевої мети і вимог інтеграції, узгоджених з клієнтом, ми переходимо до етапу проектування сервісу інтеграції. Наші IT-фахівці створюють попередню структуру сервісу, опис HTTP запитів і передають ці дані клієнту.
Коли попередні кроки узгоджені і сервіс спроектований, переходимо безпосередньо до кроку розробки сервісу. Ми використовуємо метод TDD, коли проводиться розробка через тестування. Даний метод дає стабільність і відмовостійкість для розроблюваного ПЗ. Далі сервіс проходить етапи тестування і налагодження.
Після всіх етапів, ми проводимо його впровадження і клієнт може використовувати запити по сервісу у себе в системі.
Які бізнес-задачі вирішуються завдяки інтеграції?
1) Автоматичне заповнення шляхового листа:
Для багатьох компаній заповнення шляхових — це прям біль. Наприклад, в ручному режимі, при автопарку – 30 машин, бухгалтерія разом з керівником для візування, витрачає в середньому близько 2 годин на день на закриття виконаних маршрутів. Більш того, крім втрати часу, нерідко трапляються і різні нестиковки.
Для того, щоб скоротити час на обробку шляхових, мінімізувати людський фактор, і гранично точно визначати витрати на утримання автопарку і доставку продукції — ми реалізували інтеграцію систем UMT і 1С.
Які дані автоматично заповнюються в 1С і синхронізуються з телематикою UMT:
Детальніше з даним рішенням Ви можете ознайомитись у статті “Автоматичне заповнення шляхових листів”
2) Наскрізний автоматичний аналіз руху і витрати палива на підприємстві
При управлінні автопарком — велика частина коштів йде на паливо, тому важливо чітко розуміти: як і на що вони реально витрачаються. Ведення детального автоматизованого обліку руху і витрати ПММ на підприємстві допоможе Вам правильно аналізувати ефективність використання палива, виявити вузькі місця, усунути махінації і значно оптимізувати витрати.
Ви будете бачити інформацію по всьому ланцюжку руху палива (з будь-якого періоду), скільки:
а також, зможете відслідковувати реальну витрату і залишок в баку всього і по кожній машині.
Опис рішень при заправці на відомчих АЗС
Опис рішення при заправці на мережевих АЗС
До слова, з приводу витрати. Найчастіше, багато компаній списують її за нормою, навіть якщо у них встановлена система GPS моніторингу з контролем палива. Коли здається шляховий, диспетчер, логіст або бухгалтер вручну звіряє витрати по паперовому шляховому з показниками в GPS моніторингу і вручну вносить в 1С – зазначає перепал або економія, або пише як вважає за потрібне.
А можна робити так:
Такий варіант, знову ж таки, значно скорочує час на обробку шляхових листів і мінімізує помилки / махінації.
3) Контроль відхилень по маршруту.
Маршрутне завдання зазвичай вводять в 1С. При цьому, навіть маючи окрему систему GPS моніторингу, досить складно відстежити (особливо в онлайні) відхилення під час виконання маршруту і своєчасність прибуття на точку доставки. Коли автопарк — це не 5 машин, за всіма деталями кожного маршруту так просто не встежиш. Але за допомогою інтеграції телематики і облікової системи ми зуміли знайти рішення даної задачі.
У чому полягає рішення:
У систему UMT з 1С, ми отримуємо плановий маршрут. Далі наш сервер в онлайні контролює відхилення за фактом його проходження: фіксує зупинки і запізнення на точку доставки. Дані в системі UMT Ви бачите ще в процесі виконання самого маршруту. Також, при будь-якому відхиленні або запізненні, інформація в цю ж секунду передається в 1С, а по завершенню маршруту відображається план-фактне порівняння. Таким чином, диспетчер або логіст в своїй робочій панелі (а це зазвичай 1С) управляє і контролює всю ситуацію по ходу маршруту. За допомогою синхронізації систем, співробітник може оперативно дізнатися і вплинути на виникший інцидент і уникнути подальших розглядів з незадоволеним клієнтом.
4) План-фактний аналіз виконання маршрутів, відвідування точок.
До попереднього рішення є можливість отримувати і аналізувати набагато більше показників. Дані з системи UMT потрапляють в 1С, де відображається план-фактне порівняння по: пробігу, послідовності відвідування точок, кількості відвіданих точок, своєчасності відвідування, часу вивантаження на кожній точці, температурі в рефрижераторі на кожній точці вивантаження та ін. (подібний звіт формується в залежності від Ваших завдань).
Приклад реалізованого кейсу з даним рішенням
5) Планування і облік технічного обслуговування транспорту.
Проходження ТО — це ще один вагомий блок в управлінні парком техніки. Для великих автопарків якісно стежити за станом транспорту досить складно: все вчасно обслуговувати, міняти, перевіряти. А якщо при цьому ще й вручну вести облік витрат на обслуговування кожного ТЗ, то може вийде “суцільна каша”. В якій розібратися, в кращому випадку, може тільки механік, тому залишається працювати тільки на довірі (що не завжди добре закінчується).
Для автоматизації обліку проходження ТО ми підключаємо модуль FLEETRUN. Задавши роботи, інтервали і на якому кілометражі / періоді були проведені останній раз роботи, від GPS можна отримувати в автоматі повідомлення про майбутні або прострочені роботи з зазначенням автомобіля і типом запланованих робіт. Також відображається фактичне відвідування СТО (для виключення ситуацій коли списали запчастини і роботи на СТО, а машина туди навіть не заїжджала).
Крім цього, модуль також інтегрований з 1С, тому, Ви можете синхронізувати дані, для ведення обліку в одній програмі.
6) Факт виконання завдань по маршруту або роботам.
Для компаній, яким важливий не тільки факт виконання маршруту, а й необхідно розуміти як виконуються маршрутні завдання (наприклад, скільки баків з кожної точки забирає сміттєвоз) було розроблено рішення, за допомогою якого автоматично фіксується факт і відхилення під час виконання поставлених завдань.
За допомогою маршрутизації в системі UMT, призначений логістом маршрут автоматично відображається на планшеті або телефоні водія з навігацією і завданнями по даному маршруту.
Далі, по ходу виконання — дані передаються в систему UMT (можна налаштувати: або водій самостійно зазначає закриття завдань або інформація підтягується зі спеціалізованих датчиків), і знову ж, інформація синхронізується з 1С, відображаючись і там.
Реалізований проект з використанням даного рішення
7) Автоматичний розрахунок обробленої площі поля, витрати ЗЗР.
Для агро сфери, ми також реалізували інтеграцію з обліковими системами. Завдяки модулю HECTERA, дані по обробленої площі (з урахуванням автоматичного підрахунку перекриття і пропусків), полях і посівах відображаються в зручному і функціональному інтерфейсі та синхронізуються з 1С, де ведеться основний аналіз і облік.
Також, можна (і потрібно) використовувати інтеграцію GPS та 1С для бюджетування та аналітики ефективності роботи техніки, водіїв, механіків, логістів і т.д., оперативного обліку, аналізу виконаних робіт і матеріалів. Важливий момент, система транспортної телематики дає дані в цифровому вигляді онлайн за фактом якоїсь події з транспортом (зараз ми вміємо отримувати практично будь-які параметри по роботі всіх типів транспорту і техніки), а система 1С — це облікова система де ведеться управлінська статистика ( кому, що, навіщо) + фінанси (скільки витратили, скільки заробили).
Об’єднання цих даних, а саме інтеграція двох систем, дає потужний інструмент для УПРАВЛІННЯ процесами в онлайні, для АНАЛІТИКИ показників і загальної АВТОМАТИЗАЦІЇ роботи автопарку.
Але, перед тим, як підібрати рішення і впровадити потрібну Вам інтеграцію, наші фахівці обов’язково проводять детальну діагностику Ваших бізнес-процесів, для того, щоб Ви отримали дійсно якісний результат.
Проконсультуватися і замовити рішення Ви можете за номером 0674307272 або за допомогою запиту за адресою sales@umt.ua.
Звертайтеся і Ви побачите, що Ваш автопарк здатний на більше!