22.01.2020
Шляховий лист – один з головних документів будь-якої компанії, що використовує в повсякденній роботі власні або наймані транспортні засоби. Він оформляється на кожен рейс і ТС і містить в собі наступну інформацію: ПІБ водія, пройдену відстань, показання одометра, маршрут руху, час початку / закінчення роботи, рух палива (залишок, видано, витрачено). Від коректності заповнення цих даних залежить: чи правильно буде нарахована заробітна плата водія, чи правильно буде зроблено розрахунок списання палива, чи правильно буде підрахована амортизація транспортного засобу.
У більшості компаній, заповнення та обробка шляхових листів є рутинними процесами, на які щодня витрачається маса часу. Крім цього, трапляються і помилки в обліку, адже інформація, найчастіше, знаходиться в розрізненій формі: щось на папері, щось у бухгалтерії в ERP програмі, щось вноситься в телефонному режимі. Тому, помилки бувають найрізноманітніші, наприклад: дані документа можуть бути невірно прочитані: через помилки або нерозбірливого почерку оператора, а водій (випадково або не дуже), може заповнити форму шляхового листа заднім числом або вказати в ньому недостовірні відомості про витрату палива і пробігу. У підсумку, співробітникам доводиться постійно звіряти і перевіряти ще раз дані.
Як результат, і без того кропітка рутинна робота співробітників, відповідаючих за заповнення шляхових листів, стає ще більш складною. Все це негативно позначається на тривалості процесу обробки і коректності даних.
Тому, сучасні підприємства змінюють підхід в даному напрямку і автоматизують процес заповнення шляхових листів.
Для того, щоб скоротити час на обробку шляхових, мінімізувати людський фактор, і гранично точно визначати витрати на доставку продукції, ми реалізуємо інтеграцію системи телематики UMT і облікової системи 1С.
Для вирішення цього завдання, дані про ТЗ, які відображаються в системі UMT, синxронізуються з обліковою системою, і в результаті клієнт у своїй 1С бачить структуровано заповнений шляховий лист з інформацією:
Дані з системи моніторингу, які автоматично заповнюються в шляховому листі
Хоч і насправді виглядає все максимально просто, але завдяки подібній інтеграції скорочується величезна частина ручної роботи.
Все: з ручної роботи залишається тільки вибрати транспортний засіб / водія в 1С.
Також, автоматично в 1С:
Всі вищевказані дані Ви можете відстежити в одному вікні програми. Більше не буде плутанини і зайвих питань: де дані по маршрутам Іванова? Чому на ISUZU NQR було списано на 50 літрів більше палива, ніж минулого місяця? Яка амортизація бульдозера?
Все видно в 2 кліка, точно і «по поличках».
Тому, якщо питання автоматизації заповнення подорожніх листів для Вас актуальне, звертайтеся до фахівців UMT sales@umt.ua і ми разом виведемо Вашу логістику на новий рівень!