Чат в системі UMT (Доступний на сторінці https://gps.umt.ua/ після авторизації користувача)
Телефон: +38 (067 )522-25-55/+38 (044) 344-78-25.
Графік прийому та обробки звернень
Понеділок – п’ятниця з 9:00 до 18:00
Субота з 9:00 до 17:00
Виїзне технічне обслуговування надається за індивідуальним графіком, попередньо узгодженим з клієнтом.
Правила звернення до служби супроводу клієнтів
При першому зверненні до служби супроводу UMT, клієнту потрібно авторизуватися та надати необхідні данні
Якщо ви звертаєтесь за допомогою email:
Юридичну назву організації
П.І.Б.
Електронну адресу
Контактний номер
Займана посада
Якщо ви звертаєтесь за допомогою чата:
Юридичну назву організації
П.І.Б.
Електронну адресу
Контактний номер
Після виконання реєстрації, вказаний номер телефону та email будуть додані до списку контактів клієнтів та організацій системи UMT.
Щоб ваше звернення було оброблено коректо та максимально оперативно рекомендуємо дотримуватись наступних правил:
У кожному зверненні може бути поставлене лише одне питання. Якщо питань більше, необхідно створити окреме звернення.
Створення та надсилання звернень має здійснюватися із зареєстрованої електронної адреси.
У полі “Тема листа” коротко опишіть суть питання.
У листі вкажіть наступне:
Назва облікового запису або ім’я користувача в системі UMT, яке знаходиться у верхньому правому куті сторінки сайту gps.umt.ua
Докладно опишіть питання у форматі: «що сталося, де сталося, коли сталося і за яких обставин».
Наявність скріншотів/графічних файлів може суттєво прискорити час вирішення питання.
Фінансові питання та питання щодо активації/деактивації пристроїв вирішуються виключно при зверненні електронною поштою.
Після вирішення питання користувачеві може бути надіслано листа із запрошенням оцінити якість роботи спеціаліста: поставити оцінку або написати коментар.
У разі потреби ви можете зв’язатися з керівником служби супроводу клієнтів електронною поштою: garmash@umt.ua.
Послуги та терміни виконання
Тип звернення
Термін виконання
Відповідь на звернення по email/чат/телефону
До 2 годин
Вирішення питання, не пов’язаного з фізичною поломкою обладнання